Friday, July 30, 2010

دلتنگی ها

حکایت غربت هم حکایت عجیبیست.چه برای کسی که میرود و چه بازماندگان.بخصوص وقتی که اونی که میره برات مهم باشه.
داریم وسایله برادرم(احسان)رو جمع میکنیم و 4 شنبه میره.میره و به لطف مملکت گل و بلبل و خدمت مقدس سربازی تا اخر 2 سال ارشد نمیتونه برگرده.
خیلی سخته وقتی کسی که با اذیت کردناش ، شوخیای بی موقش وکارای غیرمنتظرش بزرگ شدی حالا بخواد بره و تو بمونی  و یه دلتنگی و سکوت.
هیچوقت برادر بازی بقول خودش درنمیاورد و فکرامون خیلی شبیه بود.اون معقول تر و من کله شق تر.
حالا من میمونم و باید به تنهایی نیازهای عاطفیه پدر و مادر رو تامین کنم.کاری که انقدر احسان درش ماهر بود که اصلا من هیچ دغدغه ای براش نداشتم...
  به هرحال نمیدونم.فقط میدونم که دوست ندارم بره که تنها تر بشم
پی:فکر کنم این اولین پست شخصیم بود





22 comments:

ارغوان said...

حرف دنيا اين است
يك مسافر بايد
شادي اي لبخندي
نامه اي هم شايد...

ميله بدون پرچم said...

يك نفر ديگر رست
و خارج قسمت دردها افزايش يافت
تازه اگر رشد تصاعدي مقسوم را
ناديده بگيريم!
صبور و موفق باشيد

امیرحسین... said...

نگران نباش. منم در برهه ای از زمان همین وظیفه را بر عهده داشتم

ناميرا said...

اين پستت باعث شد كه منم به زمان سربازي رفتن برادرم فكر كنم.البته هنوز زوده براي من

درخت ابدی said...

این هم یه جور تمرینه
تنها باش و سر به زیر و سخت!

نفیسه said...

سخت است اما چون می گذر غمی نیست.

برزین said...

باید با این تنهایی ساخت و به آن عادت کرد . زندگی فراز و فرودهای زیادی دارد

برزین said...

باید با این تنهایی ساخت و به آن عادت کرد . زندگی فراز و فرودهای زیادی دارد

محسن پارسا said...

سلام بر عاتکه عزیز
متاسفانه پس از اختلالات بلاگفا وبلاگ حقیر را فیلتر کردند. از این پس در وبلاگ جدیدم پذیرای شما و سایر دوستان بزرگوار هستم.

http://mohsenparsa.blogfa.com

در فرصتی دیگر مجدد خواهم آمد و نظرم را ذیل پست جدیدتان خواهم نوشت.
موفق باشید

دوما said...

بنده نیز تا چند روز دیگر به همین دردسر دچار خواهم شد!
اصلا تاخیر چند روزه ما هم به همین دلیل بود...

م.چکاد said...

سلام.
گویا تازه شروع به نوشتن کرده اید؛ وبلاگتان مستدام باد
این پست که نظر خاصی نمیطلبد؛ پس تا پست بعد

دمادم said...

جایشان خالی نباد.

محسن پارسا said...

سلامی دوباره
امیدوارم برادرتون هرکجا که هست و در هر رشته ای که تحصیل می کند موفق باشد. من بر عکس شما اگر ببینم امکان موفقیت در کشوری دیگر وجود دارد دلتنگی ها را فراموش می کنم. جمعه شب یک از دوستانم به استرالیا سفر کرد هنگامی که از گیت رد شد بهش گفتم بری که دیگه بر نگردی ایشالا ایشالا!

ققنوس خیس said...

جاش خالی نباشه براتون

آی سودا said...

من را یاد برادرم انداختی

فرزانه said...

گاهی دوری ها برای درک نزدیکی ها لازمند

مجتبی said...

پس اگر بخواهد برود خانه ی خبت! آن وقت چه می گویی؟
دقیقا میفهمم چی میگی اونم به این خاطر کهیک برادر بیشتر ندارم و آن هم رفته خانه ی بخت و سخت می گذرد روزگار وقتی نتوانی با کسی حرف بزنی و درد و دل کنی

نازگل said...

چشم بهم بزنی تموم میشه ... اما فکر کنم میتونه سالی یه بار بیاد ... از برکت دولت خاتمی این قانون رو گذاشته بودن ..

اشكان said...

البته انسان ذاتا تنها آفريده شده.

ققنوس خيس said...

سلام
آپ نمي شه اينجا؟

ميله بدون پرچم said...

سلام
غيبت صغري به كبري رسيد
منتظر تصميم كبري هستيم

محسن صالحی said...

خدا به همراش