Thursday, July 8, 2010

viva Spain...


خیلی خوشحالم...مطمئنم اگه ایران هم از آلمان می برد انقدر خوشحال نمی شدم.باز هم فینال اروپایی شد.دیشب از همون اول پدرو خرابکاری میکرد.من که هیچ حرک سازنده ای ازش ندیدم نمی دونم چرا انقدر دیر عوض شد.انقدر هم دلم برای ویا سوخت.همیشه در حق بازیکنای خوب ظلم میشه.درک می کنم.همه دست به دست هم میدن که نتونه کاری بکنه ولی باز هم عالی بود.بهترینای دیشب:ژاوی و کاسیاس
جدا از فوتبال:اینکه بلاگر فیلتر شده،اینترنت تقریبا سرعت نداره نشونه ی چیه؟بله نشونه ی اینه که 18 تیر نزدیکه

8 comments:

وحید said...

سلام

بازی قشنگی بود .
توی این چند سال اسپانیا پیشرفت خوبی داشته و برعکس تیمهای دیگه که فقط در باشگاهی خوب عمل می کنند و یا در سطح ملی ، در هر دو جبهه ، موفق بوده .

ميله بدون پرچم said...

دير عوض شد تا اون گند آخري رو بزنه
و اعصابمون رو قشو كنه
اونهم در آستانه 18 تير

درخت ابدی said...

من از فوتبال آلمان خوشم میاد، اما واقعا اسپانیا حقش بود که ببره
امروز برادرا میدون فردوسی رو قرق کرده بودن

ققنوس خيس said...

من كه از اول جام‌(اصلا از آغاز زندگي بشر)
طرفدار انگليس بودم
تو اين جام بعد اينكه حذف شد از مكزيك خوشم اومد كه اونم با ناداوري حذف شد
بعدشم يجورايي از اروگوئه خوشم اومد با اينكه مي دونستم شانس قهرماني نداري
فينال هم برام فرقي نمي كنه كي ببره

آی سودا said...

18 تیر در راه است و اسباب قدرت در کار

امیرحسین... said...

منم خوشحال شدم. راستی هشت پای معروف گفته که اسپانیا قهرمان میشه.البته آلمان هم سوم
18 تیرت هم مبارک

ATBS said...

نمي دونم چرا چه بيماريه كه تو دوران جام جهاني همه خودشونو كارشناس ورزشي مي دونن!!
18 تيييررررر ؛ ايول ! منم داشتم به همين فك مي كردمممم

ميله بدون پرچم said...

اين مطلب خصوصي است
در بلاگر مطلب خصوصي نميشه فرستاد؟
سلام دوست و همشهري عزيز!! البته به نوعي همشهري
..............................................................
من كه مشهد رو خيلي دوست دارم
با اينكه خدمت سربازي اونجا بودم
با اينكه به مجردا سخت خونه مي دادند
ولي به هرحال من راضي بودم
خانه من در كوچه چهنو بود
مي دوني كجاست؟
يك صاحبخانه كاشمري داشتم خيلي مرد خوبي بود
بهترين دوستم كه البته الان بي معرفت شده و خبري ازش نيست خونه اش دانش آموز بود....و يكي ديگه از رفقاي عاليم كه متاسفانه غيب شد خونشون سجاد بود...فكر كنم رفت نيوزلند
يه مدت بعد از ظهرها مي رفتم وسط پارك ملت شطرنج بازي مي كردم
هنوز هست ميز هاي شطرنج؟
گرچه زياد حال نمي كردم ولي پنجشنبه ها بعد از ظهر هم يه دور بايد از تقي آباد تا سه راه راهنمايي پياده مي رفتيم و برميگشتيم ظاهراٌ جزء فرايض بود
هنوزم هست؟
............................
شما كجاي مشهديد؟
............................
در مورد خوش شانس بودن هم در پاسخ به نظرتان مطلبي نوشتم بخونيد
............................
در مورد اون نوشته كه گفتيد شايد دختراتون!! بايد به عرض برسونم من دو تا پسر دارم و متاسفانه از نعمت داشتن دختر محرومم!! البته خيلي دوست دارم دختر داشته باشم ولي فكر كنم دو تا بچه ديگه كافيه
............................
خوش باشي