Wednesday, September 15, 2010

refresh

اول از همه میخواستم که بگم که همه ی ایران سرای من است ولی شمال یه چیز دیگست.
نمیدونم چجوریه که اصلا به جنگل گلستان که وارد میشم انگار وارد بهشت شدم...برای من بیچاره که توی این مشهد که انگار همه چیش خاک گرفتست زندگی میکنیم شمال چی میتونه باشه.
رطوبت و سرسبزی و ماهی سفید و زیتون پرورده و دلار و دیگه خلاصه اینا تمومی نداره. 
البته امسال رفتیم جایی که قبلا مفصل نرفته بود=>رامسر
ازقشنگی رامسر هرچی بگم کم گفتم.هوا هم که عالی.مرطوب و خنک.یه دوستی بود که یه دوستی داشت از کشمیر.میگفت من اینو هرجای ایران که بردم گفت کشمیر قشنگتره ولی رامسر که اوردمش اعتراف کرد همچین جایی اونجا نیست.
از جواهر ده که هرچی بگم کم گفتم بس که این منطقه قشنگ و صمیمی  باصفا بود.حالا از ان ابشار و سرسبزی که بگذریم خوراکی هاشم خیلیییی خوشمزه بودن.
تله کابینشم از دست ندید.به نظر من که از نمک آبرود بهتر بود.نمک آبرود هروقت خواستم برم از بس شلوغه پشیمون میشدم ولی اینجا خیلی هم شلوغ نیست.اگر اهلش هستید کارتینگ و پینت بال هم داره
توی این یک هفته نت داشتم ولی خیلی سرعت پایین بود والا دوست داشتم بیام...الان هم خیلی خوابم میاد و اگر حسش بود میام یه پست دیگه میزارم این خیلی افتضاح شد خداییش

7 comments:

محسن said...

موافقم، پست تقریبا افتضاحی شد!

محسن said...

لینک شدید

محمدرضا said...

سلام
رامسر یکی از بهشت های متهدد شماله. لاهیجان هم تشریف بیاورید. شهر مادری بنده! خوب شهریست ها!

برزین said...

همه جای ایران سرای من است
زیبایی فقط شمال نیست
کویر را حتما ببینید
موفق باشید

ميله بدون پرچم said...

سلام
هر جايي زيبايي خاص خودش را دارد
نطنز هم زيباست!

درخت ابدی said...

هر جایی که شلوغ نباشه من خوشم میاد، واسه سفر البته

ATBS said...

واي شمال خيلي قشنگه ...
البته به پاي شيراز نميرسه :D
ارديبهشته شيرازز :X
البته من الان گرمم ... تازه شمال ديده شدم ذوق زدم وگرنه كلا شيراز بهشته ايرانه :D
نيومدنت بهتر از اين اومدنه بود :D