Monday, June 21, 2010

پسر خوب بودن یا نبودن؟



وجه شبه این آقایان چیست؟خب معلوم است...همه اعتراف کرده اند.این جریان اعترافات خیلی عجیبه.برای افرادی مثل ابطحی و عطریانفر که به سیاست به چشم شغل نگاه میکنند هیچ بعید نیست که در برابر وسوسه های جمهوری اسلامی تن به همچین کاری بدهند و امیدوار باشند که عفوی در کار باشد ولی کسی مثل ریگی چرا؟ کسی که با این سن کم تونسته همه ی دنیا رو متوجه خودش بکنه و احتمالا خودش با همه ی این کلکا آشناست و بدتر از اون این که حکم مشخصی داره که واضحه که تغییر نخواهد کرد.پس ریگی چرا؟
واقعا سر این اعترافات در چیست؟آیا ابطحی اشتباه کرده؟ مجازات ابطحی و عطریانفر و.. با کسانی مثل تاجزاده واقعا فرق خواهد کرد؟بعید می دونم



8 comments:

محسن پارسا said...

سلام
تنها یکنفر را می شناسم که علی رغم این که می دانست مرگ در انتظارش است در دادگاه از گذشته خود ابراز ندامت نکرد و او مهدی رحیمی آخرین فرماندار نظامی تهران است.

atekeh said...

عاقلانش هم همینه...وقتی حکم معلوم نیست ممکنه ادم تن به همچین کارایی بده ولی وقتی حکم معلومه که باید پای باورهات تا آخرش بایستی

اشک ماه said...

چه بر سر زندانی ها میاد که به یک اعتراف تلویزیونی تن در می دهند . آیا این اخرین شانس نجات انهاست؟ آیا بهشون پیشنهادی داده میشه؟ شاید هم ... اینها سوالاتی ست که معمولا بی جواب می ماند. انچه مشخص است سود جویی صدا سیما از این وقایع برای جذب مخاطب است.

محمدرضا said...

اعتراف! اما هر کدام به یک رنگ...

مقداد said...

وب خوبي دارين.از ا» سبك ها من خوشم مي ايد
يكبار ديگر هم لينك داده بودين ولي اشتباه بود و نشد سر بزنم
==
در مورد ابطحي و عريانفر استدلال هايي داشتم در مورد اعترافاتشان
ولي واقعا تا به حال به ريگي فكر نكرده بودم.بازپرس نمي تواند فريبش دهد كه در صورت اعتراف مجازاتت كم مي شود پس چرا كوتاه مي ايد.
اصلا مگر قبل از اين به دستگيري و اعدامش فكر نكرده بود؟
ايا تاكتيكي براي اين موقع نداشت
تاج زاده كلا جنسش با بقيه فرق مي كند سال 86 بود كه فكر مي كنم از نزديك ملاقلاتش كردم.او الگوي عيني يك اصلاحاتي بود

عاتکه said...

ممنون وب خودتون خوبه

وحید said...

سلام

احتمالا " ریگی " در کفش ِ همه آنهاست !

سينا جامي=Sina Jami said...

سلام.
انسان ناتوان و محدوده و البته پیچیده...یکی فکر میکنه راهش ادامه داره...یکی فکر میکنه نداره...باید نیتها و توانمندیها رو شناخت تا بشه قضاوت کرد... جالب بود که ریگی به کشته های خودشون میگفت شهید و به کشته شده های طرف میگفت: از دست رفته گان...خب اینم یه جور باور و یا کد دادنه..چرا؟ شاید تهدیدش کرده بودن که بلایی سر نزدیکانش میارن..این جور وقتها طرف از خودش میتونه بگذره اما از عزیزانش نمیتونه بگذره...اما بعضیها میتونن...فقط بعضیها و اینا خیلی کمن.